Party Hard Travel recruteert onze zomerteams voor 2019! We zijn op zoek naar Resort Hosts die op 7 Europese bestemmingen werken: Ayia Napa, Ibiza, Kavos, Malia, Magaluf, Zante en Sunny Beach.
De functie van Resort Host / Reisleider omvat de levering van de hoogste klantenservice aan onze gasten in het resort. Dit omvat werken in onze topfeesthotels en bij de beste evenementen in Europa om ervoor te zorgen dat onze klanten de beste week van hun leven hebben.
Party Hard Travel is een klein bedrijf dat extreem snel groeit. We zijn op weg om in 2020 de leider in feestreizen te worden. In deze snelle, voortdurend veranderende omgeving hebben jij en je team de verantwoordelijkheid voor de klantervaring binnen jouw resort. We verwachten dat het personeel initiatief neemt, beslissingen neemt over de leiding en de operaties op het juiste moment wijzigt, waar zij dat nodig achten om de klanttevredenheid en efficiëntie hoog te houden
Met Party Hard Travel kunt u heel reële ervaring opdoen met een hoge mate van controle op meerdere zakelijke gebieden, zoals marketing van sociale media, verkoop, klantenservice, hotelketens, toevoernetwerken, evenementenbeheer, teamwerk, financiën, crisisbeheer en sociale zaken verantwoordelijkheid.
Werken als een Resorthost kan je ook helpen om je persoonlijke ontwikkelingsvaardigheden te ontwikkelen; zoals vertrouwen, communicatie en leiderschap.
Wij willen niet dat kandidaten deze functie als een ‘verlengde vakantie’ bekijken, we willen ons team helpen om te leren en ervaring op te doen in overeenstemming met hun toekomstige doelen en ambities. Daarom, eenmaal geplaatst in het resort, zul je je specialiseren in een gebied dat is ontworpen om je carrière groei te verbeteren.
Wij zijn op zoek naar mensen met een slimme, uitgaande uitstraling die in staat zijn om sterke relaties met gasten te ontwikkelen. Resorthosts zijn in staat om al onze evenementen in het resort bij te wonen en ervoor te zorgen dat evenementen soepel verlopen en onze hoge normen voor klantervaringen worden gehandhaafd.
Door contact te onderhouden met de in het Verenigd Koninkrijk gevestigde verkoop- en marketingteams, bent u social media-savvy om controle te krijgen over onze lokale sociale-mediakanalen, met regelmatige, boeiende inhoud over het resort en evenementen, waarbij u profiteert van en bijwerkt met lokale updates wanneer deze zich voordoen. U zult ook in app en mobiele communicatie gebruiken om regelmatig contact met gasten te verzekeren.
Ons belangrijkste doel is om de beste klantervaring te creëren voor gasten in elke fase van hun vakantie. Jouw rol zou zijn om het nodige te doen om de ervaring van de gasten zo goed mogelijk te maken. Om dit te bereiken, werkt u aan commissiecriteria op basis van de beoordelingen die u behaalt.
Niet verbluft door lange werkdagen te werken en problemen snel op te lossen, help je klanten met een glimlach en een positieve instelling. Je bent verantwoordelijk voor het handhaven van een goede indruk van het merk en de bedrijfscultuur van het bedrijf, tegenover klanten, leveranciers en concurrenten, en neemt de leiding om ervoor te zorgen dat alle bedrijfsmiddelen veilig zijn.
Zomerplaatsing is minimaal 2 maanden (vrijstellingen kunnen op verzoek worden gemaakt onder bepaalde omstandigheden)
De zomerperiode loopt van 1 juni tot 7 september. We zijn flexibel op startdata vanwege examens.
Je ontvangt basisloon (tweewekelijkse betaling), plus commissies, bonus en andere voordelen zoals hieronder beschreven;
Accommodatie is inbegrepen voor de duur van het contract
Je moet vluchten naar de bestemming betalen; maar zodra uw contract is voltooid, vergoeden wij de vlucht en betalen we voor vluchten naar huis
Toegevoegde voordelen omvatten: